Ekonomi

Philips Avent #ShareTheCare ile annelerin öz bakımını savunuyor

STAMFORD, Conn. – Sağlık teknolojisinde küresel bir lider olan Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA), Philips Avent ürünleri için ortak bakım sorumluluklarının önemini vurgulayan yeni bir marka konumlandırması açıkladı. ShareTheCare hareketi, annelerin kişisel bakım ve refah için zaman bulmalarını daha iyi destekleyecek toplumsal bir değişimi teşvik ediyor.

Philips tarafından yaptırılan son araştırmaya göre, küçük çocuğu olan annelerin yaklaşık üçte ikisi temel kişisel ihtiyaçları için günde bir saatten az zaman ayırıyor. Araştırma ayrıca annelerin %44’ünün her şeyi kendi başlarına halletme baskısı hissettiklerini ve bunun da genellikle kendi öz bakımları pahasına olduğunu ortaya koymuştur.

Philips Avent, farkındalığı artırmak için Times Meydanı ve Beşinci Cadde Saati de dahil olmak üzere New York City’nin yanı sıra San Francisco ve Ottawa’daki etkinliklerle Yaz Saati değişikliğini kutladı. Bu etkinlikler, özellikle saat değişikliği nedeniyle ek bir saat kaybetmenin ışığında, ebeveynler için daha fazla toplumsal desteğe duyulan ihtiyacı vurguladı.

Philips Kişisel Sağlık Global Pazarlama Müdürü Claudia Calori, annelerin desteklenmesinde gerçekten bir fark yaratmak için davranış ve tutumlarda kolektif bir değişikliğe ihtiyaç olduğunu vurguladı. Philips Anne ve Çocuk Bakımı & Kadın Sağlığı Küresel İş Birimi Lideri Marci El-Deiry de bu düşünceyi yineleyerek annelerin kendilerine zaman ayırmalarının hem kendileri hem de çocukları için faydalı olduğunu vurguladı.

Philips Avent 40. yılını kutlarken, biberon, emzik ve Philips Pregnancy+ uygulaması gibi ürün ve kaynaklarla annelere ebeveynlik yolculukları boyunca yardımcı olmaya devam ediyor. Bu araçlar, güven sağlamak ve bakım görevlerinin paylaşımını kolaylaştırmak için tasarlanmıştır.

LePub Amsterdam ile işbirliği içinde geliştirilen ve çeşitli multimedya varlıklarıyla desteklenen yeni kampanya, annelerin çocuklarının ihtiyaçlarına her zaman kendi refahlarından daha fazla öncelik vermeleri gerektiği fikrine meydan okuyor.

Bu girişim, Philips adına OnePoll tarafından yürütülen ve çeşitli ülkelerde 0-3 yaş arası çocuğu olan 12.000 annenin yanı sıra 16.000 genel nüfus katılımcısıyla yapılan uluslararası araştırmaya dayanmaktadır. Çalışma, annelerin karşılaştıkları zorlukları ve ihtiyaç duydukları toplumsal desteği anlamayı amaçlamıştır.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu